Tehokkuus yllätti - laulavaovipumppu

Tehokkuus yllätti

Päijät-Hämeen Eläinlääkäriaseman toimitusjohtaja Anne Kolsi yllättyi bussimainonnan tehokkuudesta, yksinkertaisuudesta ja tuotannon edullisuudesta.

KukaToimitusjohtaja Anne Kolsi

YritysPäijät-Hämeen Eläinlääkäriasema Oy

MottoAutiomaa hoitaa.

TuotteetRokotuskampanja

KestoKaksi viikkoa

AikatauluVkot 41-42, 2017

PinnatPysäkkisivut, 30 kpl

Tutustu asiakkaaseen

– Eläinlääkäreiden rokotushinnat herättivät kiivasta keskustelua, ja me päätimme tehdä rokotuskampanjan, jossa alensimme muutaman kuukauden ajaksi rokotushintoja, kertaa Anne Kolsi. – Minulla on luottohenkilönäni Johanna Autio, joka vastaa mainostoimisto Autiomaa Oy:n kautta mainonnastamme, ja hän hoksasi ehdottaa bussimainontaa kampanjamme mainosvälineeksi.

Ajanvarauskalenteri vilkastui

Tarkat mittaukset vielä puuttuvat, mutta mutu-tuntuma on selkeä: kahden viikon bussikampanjan seurauksena rokotusmäärät nousivat selkeästi. – Ihan tutkimusmielessä laitoimme kaiken muun mainonnan jäihin, joten kaikki vilske aiheutui ilman muuta bussimainonnasta.

Anne Kolsin kokemus kampanjasta oli se, että kaikki sujui helposti ilman mitään säätöjä. Kahden viikon kampanja toimi hyvin. – Tärkeää on, että meistä jää muistijälki. Joku voi tarvita rokotuksen myöhemminkin ja osaa silti tulla meille.

Pienyrittäjän elämä helpommaksi

Anne Kolsilla on elämää helpottava neuvo muille pienyrittäjille: – Käytä ammattilaista mainonnan suunnittelun apuna. Pienyrittäjä usein sortuu ajatukseen, että tekee itse kaiken ja ajattelee itse osaavansa tehdä kaiken, mutta minä keskityn olemaan eläinlääkäri. Mieti, kuinka paljon maksaa pieleen mennyt mainoskampanja.

Ensi vuonna uudestaan

Seuraavan vuoden bussikampanja on jo suunnittelussa. – Todennäköisesti tullaan käyttämään istuinten takaosia, joihin ehkä sijoitamme qr-koodin ja saamme näin aktivoitua ihmisiä tulemaan nettisivuillemme osallistumaan kilpailuun.

Palaa referensseihin

Jaa sivu:

FacebookTwitter