3 asiaa, joita et ehkä tiennyt bussimainonnasta

1. Bussit ovat jatkuvasti liikenteessä – Normaalissa ajossa autot ovat käytössä suurimman osan vuorokaudesta, pisimmillään arkisin lähes 20 tuntia. Liikennöitsijät haluavat ajaa kalustolla mahdollisimman tehokkaasti, mikä palvelee myös mainostajia: mainos näkyy ”päällä” liikenteessä lähes kaikkina vuorokauden aikoina.

Huom. Paikallisesti supistettujen kesäaikataulujen vuoksi autoja voi olla normaalia vähemmän liikenteessä. Ajossa olevilla autoilla ajetaan kuitenkin mahdollisimman paljon aikataulun mukaisista vuoroista.

2. Bussissa matkustavat kaikki – Vaikka naiset ja nuoret aikuiset yleisesti ottaen korostuvat bussiliikenteessä (OCS 2018), esimerkiksi pääkaupunkiseudulla bussien viikoittaiseen n. 2,1 miljoonan matkustajajoukkoon (HSL 2017) mahtuu kaikkia ikä-, ammatti- tai kotitalouskuntia. Yksi merkittävä kohderyhmä on myös autoilijat, jotka tavoitetaan tehokkaasti bussien ulkopintojen mainospaikoilla. Tutustu mainosvälineisiimme täältä.

3. Teipit ja tarrat on valmistettu bussimainoskäyttöön – Käyttämämme julistemateriaalit on suunniteltu ja valmistettu kestämään nimenomaan ulkomainoskäyttöä. Ulkopintoihin asennettavat teipit kestävät erinomaisesti mm. UV-säteilyä, sadetta ja vaihtelevia lämpötiloja helteistä pakkasiin. Näyttävät ja loistavat värit ja laadukkaasti erottuva mainostoteutus on ilo katsojalle ja mainostajalle.

Kerromme mielellämme lisää juuri teille soveltuvan bussimainonnan etuja ja hyötyjä, katso yhteyshenkilösi täältä. Voit myös jättää meille yhteydenottopyynnön aina palveluksessa olevan Pumppu-bottimme avulla, klikkaa täältä.