Ajankohtaista

Kalustetalo Masku | Bussimainos - Ulkomainosyhtiö Laulava Ovipumppu

Maskun Kalustetalo valloitti Helsingin uskomattomalla näkyvyydellä

Minkälaisen vaikutuksen uskoisit 400 kampanjamainoksillasi teipatun bussin saavan aikaan Suomen tiheimmin asutuilla alueilla Helsingin ydinkeskustassa ja pääkaupunkiseudulla? Maskun Kalustetalo avasi syksyllä ensimmäisen liikkeensä Helsingin ydinkeskustaan Kaisaniemeen, ja halusi varmistaa maksimaalisen paikallisen näkyvyyden avajaisille. Yhteistyökumppaniksi mainoskampanjaan valikoitui Ulkomainosyhtiö Laulava Ovipumppu, joka operoi yli 70% Helsingin ja… Lue lisää »Maskun Kalustetalo valloitti Helsingin uskomattomalla näkyvyydellä

Minne voit piiloutua? | Ulkomainosyhtiö Laulava Ovipumppu

Minne voit piiloutua? 😮

Haluatko täräyttää koko pääkaupunkiseudun tietoisuuteen? 💥 Nyt teillä on mahdollisuus näkyä ISOSTI pääkaupunkiseudulla – olemme Suomen suurin bussimedia, ja kalustossamme on yli 70% kaikista pääkaupunkiseudun busseista. Puolikkaan Hesarin etusivun hinnalla (suurin piirtein) mainoksesi saa 24 miljoonaa kontaktia kahden viikon kampanjan aikana 600 bussin voimin joka puolella pääkaupunkiseutua.… Lue lisää »Minne voit piiloutua? 😮

Nobina sähköbussi | Laulava Ovipumppu

Suomen suurin bussimainosyhtiö Laulava Ovipumppu on mukana sähköistyvässä joukkoliikenteessä – mainostaja, ole sinäkin!

Sähköajoneuvojen määrä liikenteessä on kasvussa, ja se todennäköisesti kasvaa edelleen. Etenkin suurissa kaupungeissa joukkoliikenne muodostaa merkittävän osan pakokaasupäästöistä, ja siirtyminen sähköiseen kalustoon parantaa merkittävästi kaupunkien ilmanlaatua ja sitä kautta asukkaiden tyytyväisyyttä ja edistää myös terveyttä. Pohjoismaiden suurin joukkoliikennekonserni Nobina vastaa omalta osaltaan sähköiseen haasteeseen, ja… Lue lisää »Suomen suurin bussimainosyhtiö Laulava Ovipumppu on mukana sähköistyvässä joukkoliikenteessä – mainostaja, ole sinäkin!

Helsinki kesä ulkomainonta

Tavoita kaupunkien asukkaat kesällä supertehokkaasti lähiympäristössä

Googlen tuottama Muutokset ihmisten liikkumisessa -raportti osoittaa selvästi, kuinka korona-aika on muuttanut ihmisten liikkumista. Samalla kun joukkoliikenneasemien, kauppakeskusten ja monien yleisten sisätilojen kävijämäärä on pudonnut reilusti, ovat puistot ja muut lähivirkistysalueet saaneet entistä enemmän käyttäjiä. Kesää kohti mentäessä trendi varmasti voimistuu, vaikka koronatilanne alkaakin helpottaa. Ihmiset ovat tottuneet… Lue lisää »Tavoita kaupunkien asukkaat kesällä supertehokkaasti lähiympäristössä

Bussimainonta on tehokkainta ulkomainontaa | Ulkomainosyhtiö Laulava Ovipumppu

Bussimainonta on tehokkainta ulkomainontaa

Koronapandemia saattaa rajoittaa hetkellisesti sitä, kenen kanssa ulkona voi liikkua, mutta kaikki merkit viittavat ihmisten tulevan liikkumaan ulkona entistäkin aktiivisemmin – turvallisuuden huomioiden, tottakai. Kantarin toteuttaman tutkimuksen mukaan suomalaiset käyvät säännöllisesti ruokakaupoissa ja liikkuvat ahkerasti autoillaan tieliikenteessä korona-aikanakin. Kaupunkiliikenteessä jalankulun lisäksi polkupyörä kulkupelinä on kasvattanut suosiotaan. … Lue lisää »Bussimainonta on tehokkainta ulkomainontaa

Bussimatkustajia | Ulkomainosyhtiö Laulava Ovipumppu

Uusi selvitys paljastaa: tartunnan riski minimaalisen pieni joukkoliikenteessä

VTT teki selvityksen joukkoliikenteen tartuntariskistä, ja tulokset ovat hyvin rohkaisevia: maskeja käytettäessä ja turvavälejä noudatettaessa tartuntojen riski on minimaalisen pieni. Myös keskimäärin lyhyet matka-ajat sekä hyvä ilmanvaihto ovien avautuessa tiheästi pysäkeillä pienentää riskiä entisestään. Joukkoliikenne toimii tälläkin hetkellä, mutta sen käyttö tulee varmasti lisääntymään entisestään tulevina… Lue lisää »Uusi selvitys paljastaa: tartunnan riski minimaalisen pieni joukkoliikenteessä

Bussimainonta Helsinki Elielinaukio | Ulkomainosyhtiö Laulava Ovipumppu

Dominoi Helsingin ydinkeskustaa – busseillamme on nyt 100% mainospeitto Elielinaukiolla ja 3,9 miljoonaa kontaktia 2 viikon kampanjalla!

Helsingin Elielinaukio on Helsingin ydinkeskustan ehkä herkullisin paikka mainostajalle – tiiviillä alueella liikkuu valtava määrä ihmisiä, ja monet heistä pysähtyvät ainakin hetkeksi odottamaan bussia laiturille. Myös ohikulkijat näkevät mainosteipattujen bussien viestin selvästi – päärautatieasemalla kulkee päivittäin 250 000 henkilöä*, joista jopa yli puolet kulkee Elielinaukion puolelta. Tähän… Lue lisää »Dominoi Helsingin ydinkeskustaa – busseillamme on nyt 100% mainospeitto Elielinaukiolla ja 3,9 miljoonaa kontaktia 2 viikon kampanjalla!

Kampanjat kartalla | Laulava Ovipumppu

Suomeen maailman ensimmäinen bussimainonnan reaaliaikainen karttaseuranta

Ulkomainosyhtiö Laulava Ovipumppu on lanseerannut pääkaupunkiseudulla uuden bussimainonnan suunnittelu- ja seurantatyökalun, jolla mainostaja näkee konkreettisesti missä hänen mainoksensa liikkuvat. Bussien paikannukseen perustuva järjestelmä mahdollistaa jo suunnitteluvaiheessa tarkan vaikuttavuuden suunnittelun erilaisilla parametreilla, kuten kampanjan kesto, bussien määrä, mainospinnat ja bussien liikennöintireitit. Tiettävästi maailman ensimmäinen paikannustietoa ja… Lue lisää »Suomeen maailman ensimmäinen bussimainonnan reaaliaikainen karttaseuranta

Bussimatkustajia | Laulava Ovipumppu

Onko bussissa puoli tyhjää vai puoli täyttä?

Mainostajien luoviessa pitkin koronakriisin runtelemaa markkinaa, kulttuuri- ja matkailualojen lisäksi myös joukkoliikenne on ollut usein uutisoinnin keskiössä. Kysellessäni matkustajamääriä muutamilta sidosryhmiltämme sorruin lähes huomaamatta ajattelemaan vain heikentymisen määrää, enkä sitä, paljonko oli jäljellä. Onko lasi, tai bussi, siis puoliksi tyhjä vai puoliksi täysi? Tässä kirjeessä… Lue lisää »Onko bussissa puoli tyhjää vai puoli täyttä?