Ajankohtaista

Bussimainonta Tampereella | Laulava Ovipumppu

Bussimainonta Tampereella jatkuu elokuusta alkaen

Tampereen Kaupunki Liikennelaitos on valinnut Ulkomainosyhtiö Laulava Ovipumppu Oy:n bussimainonnan kumppanikseen seuraavalle sopimuskaudelle 3.8.2020 alkaen. Mainosvälineinä on tarjolla kokoperäjulisteita sekä kokoteipattuja. Vaikka mainosformaattien määrä väheni edellisestä sopimuskaudesta, niin autojen lukumäärä kasvoi: kokoperäjulisteita varten on nyt 20 autoa, kokoteipattuihin toteutuksiin 10 autoa. Tampere on merkittävä markkina-alue mainostajille ja Laulava… Lue lisää »Bussimainonta Tampereella jatkuu elokuusta alkaen

Bussimainonta - Kokoperä mainospaikka | Laulava Ovipumppu

3 asiaa, joita et ehkä tiennyt bussimainonnasta

1. Bussit ovat jatkuvasti liikenteessä – myös näinä erikoisina aikoina. Autot ovat monesti ajossa suurimman osan vuorokaudesta, pisimmillään arkisin lähes 20 tuntia. Liikennöitsijät haluavat ajaa kalustolla mahdollisimman tehokkaasti, mikä palvelee myös mainostajia: mainos näkyy ”päällä” lähes kaikkina vuorokauden aikoina. Alueelliset vähennykset liikennemäärissä ovat mahdollisia, mutta… Lue lisää »3 asiaa, joita et ehkä tiennyt bussimainonnasta

MyMask | Suojaa Covid-19 | Laulava Ovipumppu

Lisäsuojaa COVID-19 -virustartuntaa vastaan – Laadukkaat MyMask-kasvomaskit nyt myynnissä

COVID-19 -viruksen tartuntamäärät puhuttavat jälleen, ja julkisuudessa on kerrottu viranomaisten suunnittelemasta suosituksesta kasvomaskien käyttämiseen mm. joukkoliikenteessä. Painokumppanimme valmistaa korkealaatuisia kasvomaskeja, ja kasvomaskit ovat saatavilla kauttamme laatikoittain tai yksittäin pakattuina – toivomuksesta myös omalla logolla painettuna. Toimitusaika n. 2 viikkoa. MyMask-kasvomaskia on miellyttävä käyttää, niissä on… Lue lisää »Lisäsuojaa COVID-19 -virustartuntaa vastaan – Laadukkaat MyMask-kasvomaskit nyt myynnissä

Helsinki | Ulkomainosyhtiö Laulava Ovipumppu

Joukkoliikennemainonta koronakevään jälkeen

Viranomaisten määräämät rajoitukset ihmisten liikkumisesta maaliskuun puolivälissä veivät ison osan yleisöstä ja mainostajista pois julkisista liikennevälineistä. Rajoitusten perustelut on yleisesti ottaen hyväksytty, ja olemme kuluttajina ymmärrettävästi noudattaneet annettuja suosituksia. Myynnin menetys monilla toimialoilla on ollut erittäin valitettavaa, mutta terveys ja terveydenhuollon resurssit ensin. Toivottavasti olette… Lue lisää »Joukkoliikennemainonta koronakevään jälkeen