Maskun Kalustetalo valloitti Helsingin uskomattomalla näkyvyydellä

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin

Minkälaisen vaikutuksen uskoisit 400 kampanjamainoksillasi teipatun bussin saavan aikaan Suomen tiheimmin asutuilla alueilla Helsingin ydinkeskustassa ja pääkaupunkiseudulla?

Maskun Kalustetalo avasi syksyllä ensimmäisen liikkeensä Helsingin ydinkeskustaan Kaisaniemeen, ja halusi varmistaa maksimaalisen paikallisen näkyvyyden avajaisille. Yhteistyökumppaniksi mainoskampanjaan valikoitui Ulkomainosyhtiö Laulava Ovipumppu, joka operoi yli 70% Helsingin ja pääkaupunkiseudun bussimainonnasta. Valikoimista löytyvät kaikki bussien mainospinnat kokoteipattuihin busseihin asti.

Lokakuussa 400 bussia mainosteipattiin Maskun avajaiskampanjan mainoksilla, ja uusi liike sai lentävän lähdön. Tietoisuus Maskun tulosta Helsinkiin saavutti käytännössä kaikki – pääkaupunkiseudulla on lähes mahdoton välttyä näkemästä Maskun mainoksia. Mainoskontakteja tulee 4 viikon kampanjan aikana ällistyttävät 18,5 miljoonaa!

Kaiken lisäksi bussimainonta on uskomattoman kustannustehokasta – useat mainostoimistot ovatkin ottaneet bussimainonnan mukaan vakiomediaksi keskeisille asiakkailleen toteuttamiinsa kampanjoihin.

Ulkomainonnan tehoa on pidetty perinteisesti haastavana mitata ja todentaa. Laulava Ovipumppu tarjoaa kuitenkin edistykselliset työkalut, joilla bussimainonta on tässäkin suhteessa samalla viivalla muiden mainosmedioiden kanssa:

  1. Maailman ensimmäinen bussimainonnan reaaliaikainen karttaseuranta näyttää missä mainoksesi liikkuvat minä hetkenä tahansa
  2. Älykkäät QR- ja lyhytkoodit mahdollistavat mainosten sitouttamisen tarkan seurannan. Bonuksena kontakteille voidaan tehdä kohdistettua jatkomainontaa muissa medioissa.

Onko teillä kampanja, joka kaipaisi todella kustannustehokasta näkyvyyttä Helsingissä, pääkaupunkiseudulla tai muissa suuremmissa kaupungeissa? Ole pian yhteydessä ja keskustellaan tarkemmin siitä, kuinka voimme tehdä kampanjastanne todella täräyttävän!